Dasanti’s Weblog – Viata, sentimente, informatie

19 decembrie, 2007

Teatrul de papusi pentru copii – scapati de stress garantat !

Filed under: Viata — dasanti @ 4:25 pm

Ieri seara am fost la teatrul de papusi Tandarica din Piata Lahovary. A fost genial! Am ras cu lacrimi si parca m-am simtit din nou copil :-).

Nu m-am dus de nebun asa ca linistiti-va, nu mi-am pierdut inca mintile!

Am organizat, impreuna cu colegii mei, o petrecere si o vizita a lui Mos Craciun pentru copiii angajatilor. Am vizionat piesa Motanul Incaltat si am vorbit cu Mos Craciun. I-am spus ca vreau sa refaca Steaua diferenta de 8 puncte cat mai repede si l-am mai rugat ceva care sper sa se implineasca. 

Galagiosi, cei mici parca iti absorb la inceput toata energia dar pe masura ce incepi sa razi, parca incepi sa functionezi pe incarcator. Am inteles ce important e sa radem in fiecare zi si mi-am facut o promisiune de a zambi de acum incolo chiar daca uneori ma mai simt si trist sau deprimat.

In cateva imagini, puteti vedea cum s-au distrat copilasii ieri. Ce a fost genial a fost ca si parintii au inceput sa intre in joc.

Cred ca e molipsitor 🙂 ! 

105-2.jpg      113-2.jpg   

 167-2.jpg     204.jpg

Blog la WordPress.com.