Mai jos povestea Lilianei Ilie, lovita de cancer la san, acesta nu a lasat-o in pace si i s-a infiltrat si in creier. Dupa multe cure de chimioterapie si de raze cobalt are nevie sa ajunga in Turcia la John Hopkins ca sa faca CyberKnife pentru tumra din cap. Este o femeie chinuita de bala pe care solidaritatea noastra o poate ajuta. Am decis sa public email-ul ei asa cum mi l-a trimis pentru ca sunt de parere ca orice as adauga ar fi de prisos.
Buna Dan,
Boala cred ca a debutat prin 2000, 2001 (atunci au aparut primele semne dar evident, la inceput nu a stiut nimeni despre ce este vorba) si in 2002 am fost operata la san cu diagnosticul de boala Paget cu tumora, carcinom invaziv. Am fost operata sectorial. A recidivat si am fost din nou operata in 2005 de doua ori (in martie si in mai) tot sectorial.
A recidivat din nou si in 2007 am suferit o noua interventie chirurgicala, de data aceasta efectuandu-se mastectomie. Din pacate, a aparut o noua recidiva locala anul acesta si am fost din nou operata. Se pare ca este vorba de un tip agresiv de celula.
Iar la sfarsitul anului 2007 am facut un RMN care a evidentiat o tumora cerebrala pe diametru maxim de 1,8 cm. Am urmat cobaltoterapie cerebrala (pe tot creierul) in urma careia tumora s-a redus la jumatate dar in urma unui nou RMN efectuat anul acesta, in august, s-a evidentiat ca tumora are cca 2 cm diametru maxim.
Deci razele cobalt au avut doar efect temporar, din pacate. Iar razele gamma, catre care sunt indrumata in tara, am inteles ca sunt tot de tip cobalt. De aceea sunt atat de hotarata sa merg sa fac CyberKnife, care este diferit de Gamma pentru ca inteleg ca folosesc electricitate, daca am inteles eu bine. In plus, am inteles ca CyberKnife poate actiona si asupra unor parti din restul organismului daca, Doamne Fereste! ar fi nevoie.
Problema este ca trebuie sa ajung repede ca sa nu risc sa creasca atat de mult tumora incat sa devina netratabila, asta in conditiile in care am facut tot ce tine de mine sa ma tratez la timp.
In 2002 am facut terapie cu raze la san, iar din decembrie 2006 am inceput chimioterapia. Am facut 8 sedinte. Acum fac un tratament cu herceptin. Se pare totusi ca celula cu pricina este agresiva, din moment ce si dupa mastectomie si in timpul tratamentului cu herceptin a recidivat si imi este teama sa nu mai faca vreo surpriza.
Si mai este o problema cu razele cobalt. Pe mine m-au naucit, la propriu. Timp de aproximativ 1 luna dupa ce le-am terminat am stat numai in pat, eram incapabila sa merg in alta parte decat la baie si acolo sprijinindu-ma de pereti. A fost o experienta deosebita.
Nu mai vreau sa trec prin asa ceva. Dupa aceea am inceput sa-mi mai revin, dar extrem, extrem de incet si cu multa vointa. Ii multumesc lui Dumnezeu pentru ca m-a sustinut sa-mi revin, astfel incat in octombrie anul acesta mi-am putut relua serviciul. Sigur, inca nu sunt ca inainte, am ameteli aproape in permanenta, dar la un nivel suportabil din moment ce pot lucra. Am avut parte si de foarte multa intelegere din partea sefei mele, mi-a dat de lucru ceva foarte simplu si frumos in acelasi timp. Nu am nici un fel de stres la serviciu si am parte de multa intelegere si privind faptul ca sistematic trebuie sa ma invoiesc pentru analize, tratament, vizite la medici etc.
Sper ca CyberKnife sa nu aiba un efect asa devastator. Zau ca n-as mai vrea sa stau atatea luni acasa. As vrea ca dupa CyberKnife sa imi pot relua imediat serviciul.
Cam asta este povestea mea. Daca mai ai nevoie de detalii spune-mi si ti le furnizez imediat.
Maine am sa-ti trimit si toate documentele medicale plus fotografii cu mine. Filme chiar nu am cum sa fac, nu am cu ce.
Iti multumesc mult de tot si sper ca totul sa se termine cu bine pentru toata lumea,
Multa sanatate si numai bine,
Liliana Ilie
CONTURI PENTRU DONATII:
RON: RO73RZBR0000060008220993
EURO: RO61RZBR0000060010954669
Ambele deschise la REIFFEISEN BANK – Agentia Piata Romana
Nume: Ilie Mihaela Liliana
ACTE MEDICALE
acord_tratament_anadolu_istambul
UPDATE 5 decembrie 2008: Am primit un update de la Liliana pe email. Il redau integral mai jos.
Buna Dan,
Iti sunt datoare cu o prezentare a ceea ce am facut la centrul medical Anadolu, Istanbul, Turcia.
In primele doua zile mi s-au efectuat analizele preliminare: de sange, RMN si PET-CT si am fost consultata de un medic oncolog, de catre medicul radiolog si de catre fizician.
La PET-CT s-a constatat ca tumora ajunsese la 2,6 cm pe diametru maxim (deci a crescut cam cu 2 mm pe luna, exact asa cum imi spusese unul dintre medicii neurochirurgi).
Am efectuat trei sedinte de CyberKnife, cu durata fiecareia cuprinsa intre 40′ si 1h si 10′. Rezultatul se va vedea peste doua luni cand am sa merg din nou la Anadolu. Doamne Ajuta!, sper sa nu mai fie nici o problema.
Pachetul de CyberKnife am inteles ca are acelasi cost, indiferent de numarul de sedinte efectuate. Unul dintre pacientii de acolo, tot roman, avea o tumora (de fapt erau trei parca reunite) de 4,6 cm si s-a putut actiona cu CyberKnife si in cazul dansului.
In ceea ce ma priveste, efectele post CyberKnife au fost usor suportabile: ceva ameteli, usoare si poate intr-una dintre zile sau in doua zile usoare dureri de cap. Dar nu s-a pus problema sa stau la pat sau sa nu pot umbla normal. Incomparabil fata de ce am patimit dupa cobaltoterapie.
Sigur, dotarile din Anadolu nu se compara cu ceea ce exista in spitalele noastre, chiar in cele particulare. Daca nu ar mai fi coruptia ingrozitoare de la noi din tara, poate ar putea guvernantii nostri sa doteze un spital si cu CyberKnife.
Tot la Anadolu am mai facut si doua sedinte de fizioterapie, care chiar m-au ajutat. Incepuse sa mi se umfle mana stanga (cea aferenta operatiei) si cu toate exercitiile pe care invatasem la IOB nu-si revenea. Dupa fizioterapie s-a dezumflat.
In ceea ce priveste costurile, acestea au fost acoperite din sponsorizari de la cateva firme o parte, de la colegii din firma (lucrez la o firma cu multi angajati) o alta parte iar restul si cea mai mare parte de altfel din credit. Iti multumesc ca mi-ai publicat povestea pe blog-ul tau. Nu am primit nici o sponsorizare din directia asta dar, ce sa zic, fata de cazurile prezentate, al meu nu impresiona in mod deosebit.
Si iti multumesc atat pentru publicarea povestii mele cat si pentru faptul ca ti-ai creat acest blog datorita caruia am aflat de existenta CyberKnife atunci cand, din disperare, dandu-mi seama ca in tara nu mai am sanse, am inceput sa caut informatii pe internet.
Daca ai nevoie sau are cineva nevoie si de alte informatii legate de experienta mea la Anadolu, le ofer cu placere.
Iti doresc multa sanatate tie si tuturor celor care au nevoie,
Liliana Ilie
UPDATE 21 IANUARIE 1010
Buna Dan,
As vrea sa-mi actualizez si eu povestea.
Ultimele relatari sunt referitoare la aprilie 2009, cand restul de tumora, de 0,8 mm, adica ceea ce ramasese in urma tratamentului cu CyberKnife, era stationara. Dar din august 2009, cand am fost din nou la control la Anadolu, s-a remarcat o foarte usoara crestere, la vremea aceea aproape imperceptibila. De aceea nu s-au putut pronunta asupra naturii ei: daca ceea ce crestea era chiar tumora sau era vorba de necroza. In luna octombrie 2009, acelasi lucru. Tumora (sau necroza) crescuse mai mult. Tot asa, nu au putut stabili daca ceea ce creste este restul de tumora sau necroza.
In luna decembrie 2009 am facut un RMN in tara la domnul doctor Virgil Ionescu de la Sanador. A realizat un RMN excelent si a stabilit clar ca ceea ce creste este, din pacate tumora, care, de la 0,8 cm in aprilie 2009 a ajuns la 1,8 cm acum.
M-a trimis la medicul neurochirurg Sergiu Stoica de la spitalul Euroclinic. Dansul mi-a spus ca trebuie neaparat operata, ca operatia este simpla si ca trebuia efectuata din start, nu trebuia sa apelez la nici un fel de radioterapie. Mi-a inspirat incredere felul in care mi-a vorbit si as fi mers fara rezerve sa ma operez la dansul daca nu ar fi fost costurile operatiei peste puterile mele financiare.
Intre timp cei de la Anadolu, vazand rezultatele RMN-ului efectuat in tara au decis acelasi lucru: ca trebuie operata tumora, raze nu se mai pot face.
Apoi am mai discutat cu domnul profesor Dan Voinescu de la spitalul Elias care mi-a spus acelasi lucru, ca trebuie operata si operatia este simpla. Si la fel, domnul doctor Ghinguleac (un medic tanar, rezident) de la spitalul Bagdasar-Arseni, a opinat ca tumora este usor abordabila si trebuie neaparat operata. Dansul inteleg ca lucreaza in echipa si cu profesorul Ciubotaru.
Acum trebuie sa ma hotarasc odata sa ma operez. Imi este totusi foarte frica, desi mi s-a spus ca este simpla operatia. Si nu m-am hotarat nici la cine sa ma operez. Tot aman operatia si nu fac bine. Am facut acum circa doua luni o criza epileptica iar in ultimul timp, desi sub tratament, au mai avut loc doua crize. Deci,timpul trece si nu in favoarea mea.
V-am scris toate acestea pentru a va prezenta povestea completa, pentru ca pana la un moment dat totul era bine si frumos. Intre timp datele s-au mai schimbat dar Doamne Ajuta! sa se termine totul cu bine!
Te-as ruga, daca se poate, sa-mi completezi tu povestea cu acest mesaj.
Iti multumesc foarte mult,
Liliana Ilie
mesaj de la Liliana
Buna Dan,
M-am intors de la Anadolu, de la controlul efectuat la doua luni dupa cyberknife.
Vesti: din tumora de 2,6 cm a ramas un rest de 0,8 cm. Toata lumea in jurul meu (medici, prieteni, rude) a fost foarte bucuroasa, numai eu, recunosc, am fost dezamagita. Pentru ca ma asteptam sa dispara totul. Toti cei despre care auzisem ca au fost la Anadolu sau cei cu care chiar vorbisem au fost complet vindecati. De aceea asteptarile mele erau inalte. Dar, sa nu-l manii pe Dumnezeu, mai ales ca medicii au spus ca tumora ar putea fi in continuare in remisie. Trebuie sa merg din nou peste doua luni la control.
Toate cele bune,
Liliana
Comentariu de dasanti — 10 februarie, 2009 @ 5:51 pm |
Ma puteti ajuta cu niste informatii legate de cyberknife
Comentariu de Marius — 16 februarie, 2018 @ 9:06 pm |
Buna,
ti-am citit povestea , sunt bucuroasa tare pentru tine, sper s ma ajute si pe mine…
eu am tumori in obrazul drept, le-am operat de ori dar tot recidiveaza…si mi-am facut programare pentru luni, acum ,16 febr la anadolu doar pt analize ca mi-am vandut masina..si doar atatia bani am .Te rog din suflet, ajuta-ma cu o informatie , cam cat te-au costat analizele?eu nu am decat 1500 eur, crezi ca imi ajung?
Doamne ce frica imi e …nu am decat 24 de ani,vreau sa mai traiesc..cu toate astea viata e frumoasa…
multumesc .
Comentariu de ioana pirvu — 10 februarie, 2009 @ 6:45 pm |
pt. cel ce si-a vandut masina sunt ovidiu si eu am fost la anadolu cu liliana. daca doresti detalii trimite mail pe adresa pascu_ovidiu2002@yahoo.com cu intrebari si te pot ajuta cu orice.
Comentariu de ovidiu — 24 februarie, 2009 @ 1:51 am |
Liliana,si eu vreau sa mai traiesc! Nici nu stiu daca mesajul meu va ajunge la tine,nici nu stiu ce sa scriu,atat sunt de ravasita,de devastata…ma simt nedreptatita,sunt singura si disperata…Tumora renala,operata in octombrie care, desi n-am facut tomograful la 6 luni ,ca inca e prea devreme, sunt sigura ca recidiveaza…acum,im momentele astea…Doctorul oncolog a hotarat sa nu fac raze sau chimioterapie, deoarece, fiind in stadiul 1, fara metastaze si adenopatii, a considerat ca problema s-a rezolvat chirurgical>Dar de vreo luna toate simptomele dinaintea operatiei au revenit(ameteli, insomnii,transpiratii,amorteli, etc ) si organismul imi spune ca ce se intampla nu e bine…..Nu stiu in ce directie s-o iau,ce sa fac? Nu mai am putere nici fizica, nici morala…si nici financiara…Stau fata in fata cu moartea si pur si simplu nu pot face nimic,e atat de greu…si sa traiesti si sa mori! Ce se intampla acoloin Turcia? Cum se poate ajunge, unde trebuie sa te programezi? Oare Dumnezeu ar fi dispus sa faca si pentru mine o minune…ca doar de o minune ar mai fi nevoie……..
Comentariu de Triada — 24 februarie, 2009 @ 4:39 pm |
Buna seara!
Comentariu de Marius — 16 februarie, 2018 @ 9:16 pm |
Buna Triada,
Pentru a lua legatura cu cei de la Anadolu, din Turcia, poti apela fie la firma Vipmed, care intermediaza legatura intre pacientii din Romania si Anadolu, fie prin translatorul de limba romana de la Anadolu.
In ambele cazuri trebuie sa transmiti toate documentele medicale pe care le ai, inclusiv CD-uri.
Daca apelezi la Vipmed (www.vipmed.ro), avantajul ar fi ca, daca esti din Bucuresti, dupa ce lasi la dansii actele medicale, firma se ocupa de transmiterea acestora la Anadolu si de obtinerea raspunsului in ceea ce te priveste. Documentele trebuie sa fie traduse in engleza. Se pot ocupa de asta si cei de la Vipmed dar este posibil sa te coste mai mult. In cadrul Vipmed iei legatura cu d-na Narcisa Tancu, managerul societatii. Costul acestei intermedieri este de 100 euro plus TVA.
Daca apelezi la translatorul de limba romana (este o doamna) din Turcia trebuie sa-i transmiti tu doamnei documentele medicale la Anadolu si de acolo se ocupa dansa. Nu se percepe nici o taxa.
In ceea ce priveste forta financiara, ma gandesc ca o solutie ar fi sa apelezi la donatii, sponsorizari. Eu asa am procedat. In plus, a facut si credit cineva din familie.
Daca ai nevoie de orice alte informatii poti sa-mi scrii pe adresa de de mail: lilianailie99@hotmail.com unde am sa-ti dau si numarul de telefon daca vrei.
Comentariu de Liliana — 25 februarie, 2009 @ 12:50 pm |
as dori sa va rog sa ma contactati la nr telefon 0740780775 -va sun eu-ptr o informatie medicala urgenta referitor anadolu istanbul.multumesc si astept
Comentariu de emilia grigore — 23 septembrie, 2011 @ 1:45 pm |
Scuze pentru exprimarea defectuoasa.
Am vrut sa spun ca daca esti din Bucuresti avantajul este ca poti transmite mult mai usor actele medicale la Vipmed pentru poti merge personal.
Comentariu de Liliana — 25 februarie, 2009 @ 12:54 pm |
Am fost din nou la control la Anadolu, la sfarsitul lunii aprilie. Tumora cerebrala este stationara, deci a ramas tot la nivelul de 8 mm, iar in rest, in organism (am facut un PET-CT) nu am nimic. Doamne Ajuta sa ramana asa situatia, sa nu mai apara vreodata ceva!
Am facut si trei sedinte de fizioterapie pentru bratul care s-a umflat in urma mastectomiei. Chiar si numai dupa aceste trei sedinte, rezultatele sunt mai bune decat dupa saptamani de fizioterapie in tara. Am gasit in tara un cabinet unde se efectueaza acest tip de drenaj limfatic postmastectomie dar din pacate nu este chiar la nivelul celui din Anadolu.
In plus, ceea ce m-a ajutat foarte mult in Turcia a fost un bandaj montat pe brat, pe care ar trebui sa-l port mereu si care a dat rezultate spectaculoase. Este vorba despre mai multe fasii usor elastice care se infasoara intr-un anume mod pe brat. Din pacate iarasi, nu am gasit pe nimeni la noi care sa se priceapa sa fixeze acest bandaj. Daca ma poate ajuta cineva cu informatii in acest sens as fi bucuroasa, poate reusesc sa scap de acest edem.
Comentariu de Liliana — 22 mai, 2009 @ 8:58 am |
iti doresc sanatate si vreau sa-mi spui daca sti de ochi se ocupa ?
Comentariu de lungulivia — 4 martie, 2010 @ 7:19 pm |
Nu stiu cu exactitate ce fac. Dar banuiesc ca se ocupa de orice. Poti lua legatura cu ei pentru a afla. Daca te intereseaza, iti dau datele necesare. Scuze pentru raspunsul dat cu intarziere dar nu verific decat destul de rar daca s-a mai scris ceva pe blog sau nu.
Numai bine,
Liliana
Comentariu de Liliana — 21 martie, 2010 @ 4:20 pm |
Buna seara! As dori daca se poate sa imi dati un telef.pe numarul 0767777457
Comentariu de Marius — 16 februarie, 2018 @ 8:44 pm
liliana, vreau sa te intreb daca tu crezi ca ti-ar fi fost mai bine daca mergeai de la inceput la centrul anadolu? crezi ca ei ar fi facut altceva decat medicii de aici? eu am niste noduli la sani si mi s-a rfecomandat sa i scot. mi-e frica sa merg in romanaia la operatie. ma gandesc sa merg in turcia de la inceput, dar nu stiu cu cine sa vb. medicii de aici imi spun ca imi cheluti banii degeaba sa merg acolo, dar…cred ca totusi conteaza cine si mai mai ales cum iti face operatia. ce sfat imi dai?
numai bine si multa sanatate tuturor.
Comentariu de inda — 4 aprilie, 2010 @ 2:25 pm |
Pentru Inda
Hristos a inviat!
Ce sa zic, avem medici buni si aici. Totul este sa gasesti acel medic bun. La IOB, de exemplu, profesorul Blidaru este considerat cel mai bun. Si chiar este bun. Sunt si altii buni si nu numai la IOB, dar am auzit multe nume de-a lungul timpului si nu le-am retinut.
Nu te pot sfatui in nici un fel. Iti pot spune doar ca medici buni avem si aici. Daca totusi iti este atat de frica sa te operezi aici, daca nu ai incredere deloc, mergi la Anadolu.
In ceea ce ma priveste, consider ca trebuia sa-mi fi scos de la bun inceput sanul, asa cum am fost sfatuita de medici in acel moment. Dar eram atat de socata de veste, incat nu am putut. La momentul acela as fi avut nevoie de un psiholog, dar nu exista o pregatire a pacientelor in sensul acesta. A fost descoperit initial in stadiul zero si mi s-a parut de neconceput ca in acel stadiu sa fie nevoie de mastectomie. In astfel de momente este nevoie de o pregatire psihica a pacientilor, dar asa ceva nu exista la vremea aceea. Acum nu stiu cum mai stau lucrurile.
Iar mai tarziu, la urmatoarele operatii, consider ca medicul care m-a operat a facut niste greseli pe care n-ar fi trebuit sa le faca. De aceea, sfatul meu este, ca cine se opereaza aici sa se opereze la medici cunoscuti, recomandati ca fiind foarte buni. Si avem asa ceva.
Iar in ceea ce priveste tumora cerebrala, neurochirurgii mi-au spus ca trebuia operata de la bun inceput, fara sa fac nici un fel de raze.
Si neurochirurgi buni avem si aici.
Imi este foarte greu sa-ti spun sa faci asa sau sa faci invers. Iti pot spune doar, uitandu-ma in urma, ce-ar fi trebuit sa fac eu.
Iar daca te hotarasti sa te operezi aici sa te interesezi care sunt cei mai buni medici in acest domeniu.
Daca mai ai nevoie de informatii, de date suplimentare, mi le poti cere oricand.
Iti doresc ca Dumnezeu sa te ajute sa iei decizia potrivita!
Liliana
Comentariu de Liliana — 6 aprilie, 2010 @ 7:55 pm |
Liliana, care sunt medicii aiai neurochirurgi buni Ar trebui sa ii mentionezi ca sa nu se lase loc interpretarilor…
Eu inafara de Sergiu Stoica nu cunosc niciun neurochirurg bun in Romania…
Comentariu de dasanti — 6 aprilie, 2010 @ 9:27 pm |
Dau cateva exemple din ce cunosc eu sau din ce am auzit de la altii: Ciubotaru de la Bagdasar, Vasilescu tot de la Bagdasar (cunoscut mai ales pentru operatiile de hernie de disc), Sergiu Stoica de la Euroclinic si Dan Voinescu de la Elias. Cu acestia am discutat direct inainte de operatia pe care am efectuat-o acum o luna. Si toti mi-au spus acelasi lucru. In final m-am operat la spitalul Bagdasar-Arseni. Rana inca nu mi s-a inchis, dupa cum am fost avertizata atat de neurochirurgii romani cu care am discutat (Sergiu Stoica de la Euroclinic, Dan Voinescu de la Elias si Vasile Ciubotaru de la Bagdasar-Arseni) cat si de medicii de la Anadolu. Am fost avertizata ca se va inchide mai greu din cauza razelor pe care le-am facut (am facut cobaltoterapie in tara si Cyber Knife la Anadolu). Nu am intrebat totusi daca de vina sunt ambele sau numai cobaltoterapia. Alti neurochirurgi de care doar am auzit ca sunt buni: Munteanu si Exergian, tot de la Bagdasar-Arseni. Tot la Bagdasar-Arseni este si profesorul Ciurea, despre care eu stiam ca este foarte bun. Eu nu spun ca detin adevarul absolut, ca ceea ce spun eu este general valabil, va povestesc doar experienta pe care am trait-o. Si mai pot aminti ca atunci cand am plecat la Anadolu mi s-a prezentat Cyber-Knife ca fiind ceva miraculos, in urma caruia te vindeci sigur. Ei bine, dupa cum se vede, nu a fost asa, desi tumora era destul de mica (2,5 cm pe dimensiune maxima) si singulara. Pur si simplu razele nu au avut decat efect temporar. Depinde aici probabil de mai multi factori. Au existat probabil si pacienti care fiind in situatie similara cu a mea s-au vindecat. Dar au existat si pacienti care, venind cu situatii mai complicate (de genul mai multe tumori) au murit la cateva luni dupa Cyber-Knife. Pacienti pe care ii cunosc. Nu neg ca acest aparat este de ultima ora, ca este probabil cel mai performant in acest sector, dar nu poate garanta nimic. Si acest lucru este spus de catre medicii de la Anadolu cand ajungi acolo (dupa cum mi-au spus si mie) dar in tara la noi este prezentat pur si simplu ca fiind ceva extraordinar. Nu se prezinta (sau cel putin mie nu mi s-au prezentat din tara) si cazurile nereusite desi asa mi s-ar parea onest.
Revenind la operatia pe care am efectuat-o in tara, sper sa se termine cu bine, sa ma vindec. Chirurgii mi-au spus ca au scos tot. Si Doamne Ajuta! sa nu mai apara niciodata nimic.
Echipa care m-a operat a fost formata din trei medici: doctorul Vasile Ciubotaru (sef de sectie), doctorul George Vasilescu si medicul rezident Bogdan Ghinguleac.
Cazul meu, dupa cum mi-au spus toti medicii cu care am discutat a fost un caz considerat usor din punct de vedere neurochirurgical. Inteleg ca nu a fost nevoie de aparatura deosebita, desi am inteles ca au tot ce le trebuie. Nu stiu ce inseamna asta, la ce nivel se ridica, daca sunt egali cu spitalul Euroclinic (unde este doctorul Sergiu Stoica) sau nu.
Mai greu este cu inchiderea plagii in situatia mea din cauza radiatiilor suportate.Dar problema inchiderii plagii mele ar fi existat si la doctorul Sergiu Stoica.
In concluzie, ce pot spune dupa toate cele prin care am trecut, decat ca nimic nu este sigur?
Numai Dumnezeu stie, pentru fiecare caz in parte, care este cea mai buna alegere.
In plus, operatia m-ar fi costat la Euroclinic 9.000 de euro (operatia + cinci zile standard de spitalizare). Asta fara alte complicatii (gen plaga care se inchide greu), pentru care as fi platit suplimentar.
Ceea ce vreau sa se inteleaga din ceea ce am scris este, repet, ca nu am facut altceva decat sa-mi povestesc experienta, fara sa ascund nimic, fara sa tin partea nimanui. Pur si simplu am relatat.
Sunt persoane care au trecut prin experiente mult mai dure decat mine si care sunt, zic eu, mai in masura decat mine sa dea sfaturi. Cum esti tu, Dan, de exemplu. Si altii ca tine. Eu, imi cer scuze, dar nu simt ca am caderea sa dau sfaturi. Dar nici nu vreau sa ascund cele prin care am trecut. Pentru ca oamenii trebuie sa stie.
Dar la final as vrea sa mentionez ca daca nu as fi ajuns la Anadolu sa fac Cyber-Knife si acum as fi regretat. Cyber_Knife-ul practic, mi-a prelungit viata. Pentru ca dupa cobaltoterapia efectuata in tara nu aveam voie sa fac operatie la nici un an de zile. Dumnezeu m-a ajutat sa descopar blog-ul tau Dan si cu aceasta ocazie si existenta Cyber-Knife.
Oricand mai are cineva nevoie de date suplimentare, le ofer fara probleme.
Dumnezeu sa ne Ajute!
Comentariu de Liliana — 6 aprilie, 2010 @ 11:46 pm |
Completare pentru Dan
Parerea pe care o am despre medicii care m-au operat este bazata atat pe parerile altor medici si ale altor pacienti (si nu am auzit de rateuri) cat si, evident, pe experienta mea, care, Doamne Ajuta! sa fie cu final bun.
Dar nu stiu care au fost cele mai dificile cazuri pe care le-au operat si nici ce ar face in fata unui caz ca cel al doctorului Stoica, caz prezentat aici pe blog.
Cand spun ca avem chirurgi si neurochirurgi buni in tara ma refer la indemanarea lor, nu la aparatura pe care o detin.
Comentariu de Liliana — 7 aprilie, 2010 @ 12:42 am
E foarte greu sa iei o decizie. In plus cursul fiecarei boli poate sa fie nimicitoare indiferent unde te-ai trata. De aceea exista cursuri fericite si nereficite ale tratamentelor indiferent unde se fac in tara sau afara. Insa eu sunt pus in situatia ingrata sa ajunga la mine pacienti care au fost operati de 2 sau de 3 ori in tara si carora li se spune ca nu mai pot face nimic si care ajung afara si li se rezolva problema. E o diferenta cand ti se spune de la inceput ca ai sanse sa nu functioneze tratamentul propus sau sa te trezesti ca ti se spune dupa 3 luni ca nu a functionat. Se numeste Informal Consent si pentru asta sfatuiesc pe toti sa plece afara pt ca macar stiu la ce sa se astepte… nu esti plimbat cu zaharelul si mintit (vezi cazurile de pe blog) ci ti se spune clar pe fatza care e problema si ce solutii sunt.
Ca sa mai mentionez ceva, am de ceva timp probleme atat personale cat si profesionale si medicale asa ca daca nu raspund in timp util inseamna ca nu am reusit sa imi fac timp si pentru asta imi cer scuze.
Cu bine,
Dan
Comentariu de dasanti — 1 iunie, 2010 @ 4:33 pm
Draga Liliana,
Din ce scrii tu mai sus, experienta ta nu pot sa te contrazic cu nimic, pentru ca si tu si ceilalti au experiente diferite, cazuri partiulare cu diferite dificultati.
Ceea ce consider eu un doctor bun, este cel care te informeaza complet, isi dedica mai mult de 2-3 ore in sala de operatie incercand sa te salveze, se ocupa sa nu ii lipseasca absolut nicio aparatura din dotarea salii de operatie, nu ia spaga, nu este increzut si sacrifica tmp sa stea de vorba cu pacientul si, cel mai important, scoate toata tumora din cap !!! In plus, conditiile din Bagdasar sunt execrabile!!! Sectia ATI e plina de bacterii si stretococi rezistenti la antibioice ca sa nu mai vorbesc de mizerie si de „amabilitatea” personalului auxiliar…
Prea multe cazuri operate de medicii pe care i-ai enumerat su avut resturi tumorale. Sa dea Dumnezeu ca in cazul tau sa fi scos tot asa cum au spus.
Referitor la Cuberknife este un aparat miraculos, insa are si el limitele lui. Cam 7% din cazuri nu raspund la aceasta interventie decat temporar. Cam acelasi procent nu raspund la cobaltterapie… Imi pare tare tare rau ca ai problema asta cu plaga. Te rog sa te protejezi de infectii si sa te increzi in Dumnezeu! Eu cred ca daca Dumnezeu te ajuta, te poate opera si un rezident fara experienta si te vindeci in cele din urma aa ca nu iti pierde increderea in cei care te-au operat. Lucrurul cu care nu sunt de acord este sa ii prezinti ca pe niste doctori buni fara sa le prezinti si neajunsurile…pentru ca asa poti influenta un om sa mearga la Bagdasar si sa moara acolo mergand pe sfatul tau.
Te imbratisez cu drag!
Comentariu de dasanti — 7 aprilie, 2010 @ 1:51 pm |
Pentru Dan,
Dan, eu nu pot scrie decat ceea ce stiu despre ei. Evident, exista un procent de subiectivism, pentru ca raportez la cazul meu si la ce mi-au spus altii despre ei. Am decis sa-i aleg pe ei in urma parerilor celor din jur despre ei, care, iarasi, sunt subiective. Aici intra si problema banilor. Ti-am spus ca nu aveam de unde sa iau cel putin 9.000 de euro. Iar in cazul meu, considerat usor de catre toti neurochirurgii, m-am gandit ca acelasi lucru se putea face si la Euroclinic si la Bagdasar-Arseni. Daca as fi avut o tumora situata intr-o zona cu riscuri, cel mai probabil as fi ales Euroclinic.
Si am spus care sunt motivele pentru care ii consider buni, cel putin la momentul acesta: parerile celorlalti despre ei, medici si pacienti. Dar am spus in acelasi timp si faptul ca nu le cunosc cele mai mari reusite, nu stiu la ce nivel se ridica acestea. Este posibil sa fie sub ceea ce a reusit doctorul Sergiu Stoica sa faca, dar asta nu stiu.
In ceea ce priveste conditiile din spital, da, ai dreptate, arata ca un spital de campanie. Iar in salonul in care am fost eu, post-operator, era foarte multa galagie, facuta de bolnavii care sufereau, incat numai conditii de refacere nu se puteau numi. Eram cate cinci in fiecare salon.
In ceea ce priveste aparatura, mi-au spus ca au tot ce le trebuie. Nu stiu ce inseamna asta, adica la ce standarde se ridica. Operatia mea cred ca a durat ceva pana in doua ore, nu i-am intrebat, asta din ce mi-a spus prietenul meu. Si, ceea ce m-a interesat cel mai mult, a fost ca mi-au scos tot, toata tumora. Cel putin asa mi-au spus. Doamne Ajuta! sa fie asa si sa nu mai apara alta vreodata. Asta mi-au spus ca nu pot garanta.
Pana acum nu m-am infectat si sper ca nici de acum inainte, Sa ma Ajute Dumnezeu!
Am vorbit si cu oncologul de teritoriu care mi-a spus ca dintre pacientii pe care ii are si care s-au operat la Bagdasar, nu s-a infectat nici unul. Sa inteleg ca tu cunosti cazuri?
Mizerie nu era in nici un caz, cel putin nu in salonul in care am fost eu. Spalau pe jos mereu. Iar personalul medical era foarte atent. Nu stiu daca asta se intampla doar in saloanele post-operatorii sau nu, eu iti povestesc doar ce am trait.
Intr-adevar, ceea ce ma mira si ma deranjeaza in acelasi timp este faptul ca de fiecare data cand merg acolo (cam o data la doua zile pentru schimbarea pansamentului) singurul care este prezent, foarte prezent pot spune, care se intereseaza de mine, imi curata plaga, imi pune fire cand este nevoie, in fine, face tot ce este necesar, imi raspunde la intrebari, este medicul rezident Bogdan Ghinguleac. Pe doctorul Vasile Ciubotaru l-am vazut o singura data dupa ce am iesit din spital si atunci din intamplare cred. Iar pe doctorul George Vasilescu l-am vazut de vreo trei ori. Asta da, si din punctul meu de vedere este o carenta.
Oricum, am sa va tin la curent cu tot ceea ce mi se intampla. Nu apar, nu protejez pe nimeni. Dar, repet, nu pot scrie decat ceea ce mi se intampla. Si ceea ce am auzit din alte parti despre acesti medici.
Iar ca stare de sanatate, inca mai am ameteli, uneori si dureri de cap, nu pot citi decat rareori si atunci cu teama de a ma apuca ametelile. De asemenea, imi face rau daca ies intr-un loc public: zgomotul imi provoaca ameteli. Toate acestea medicii le pun pe seama lichidului cefalo-rahidian care inca imi curge. Asta urmare a razelor efectuate anterior operatiei. Mi-au spus ca au mai avut astfel de cazuri si ca totul se va rezolva. Cu rabdare.
Sper, din tot sufletul, sa-mi fi scos in intregime tumora, dupa cum au spus, sa nu mai apara alta si sa mi se vindece si plaga, sa nu mai am ameteli, sa fiu apta pentru a-mi relua activitatea la serviciu.
Doamne Ajuta! sa fie asa.
Comentariu de Liliana — 7 aprilie, 2010 @ 2:58 pm |
dan, tu ce imi recomanzi? stiu ca dificil sa dai sfaturi, dar, daca ai fi eu, ce ai face? sunt absolut innebunita pt ca aud zece opinii bune despre un medic si inca alte zece foarte proaste. pur si simplu habar nu am ce sa fac. am trimis analize la anadolu in turcia si ar trebui sa merg acolo dupa 20 aprilie. la medicii din romania mi-e frica sa merg pur si simplu. ori lucreaza in spitale infecte, ori nu sunt la curent cu tehnologia noua, ori nu au acces la ea.
multumesc liliana pt raspuns. sa iti dea Dumnezeu sanatate draga mea!
Comentariu de Extra3OO — 8 aprilie, 2010 @ 6:09 pm |
Liliana,
Daca vrei sa aflii exact daca au scos to, fa un RMN.
Am intalnit o gramada de pacienti mintiti ca li s-a scos tot si ca totul e ok pana cand restul tumoral a crescut la 6 cm. Vezi povestea lui Dragos Parlog de pe blog.
Daca operatia ta a fost una simpla probabil ca au reusit sa scoata tot, insa tot ce ti se spune in acel spital eu pun sub semnul intrebarii. Felicitari insa pentru medicul rezident si pentru daruirea lui!
Dan
Comentariu de dasanti — 7 aprilie, 2010 @ 10:19 pm |
dan, tu ce imi recomanzi? stiu ca dificil sa dai sfaturi, dar, daca ai fi eu, ce ai face? sunt absolut innebunita pt ca aud zece opinii bune despre un medic si inca alte zece foarte proaste. pur si simplu habar nu am ce sa fac. am trimis analize la anadolu in turcia si ar trebui sa merg acolo dupa 20 aprilie. la medicii din romania mi-e frica sa merg pur si simplu. ori lucreaza in spitale infecte, ori nu sunt la curent cu tehnologia noua, ori nu au acces la ea.
Comentariu de inda — 8 aprilie, 2010 @ 6:10 pm |
Draga Inda,
Pt ca e vorba de san, iti recomand Turcia pt ca pe oncologie chiar sunt ok, si operatia este facuta super bine acolo. Colega mea de birou Gabriela Lucan a fots operata a doua oara acolo si se simte ok acum. In plus trebuie sa faci un PET CT inainte de orice interventie ca sa se vada clar ce natura au celulele din acei noduli. Plus au echipamente super performante de eografie si multe altele.
Acest ecograf se va vinde si in Romania in curand si voi publica pe blog cand se va face acest lucru.
Mai dificil in Turcia este partea financiara… dar daca iti permiti eu zic sa mergi acolo macar pentru operatie. Ulterior chimioterapia poti sa o faci si la noi. Daca se pune problema radioterapiei (asta o sa se vada in urma biopsiei sau rezultatului anatomopatologic in urma operatiei) si asta ti-o recomand sa o faci afara si nu la IOB.
Multa bafta iti doresc! Nu uita! Citeste si povestea Gabrielei: https://dansantimbreanu.wordpress.com/gabriela-lucan-povestea-ei/
Dan
Comentariu de dasanti — 8 aprilie, 2010 @ 10:48 pm |
Dan,
multumesc mult pentru mesaj si pt sinceritate. adevarul este ca nu stau foarte bine financiar. poate as face eforturi si as merge in turcia, dar faptul ca atatia oameni care se opereaza, fac radio chimio si alte proceduri groaznice, inca au probleme, ma descurajeaza complet. imi vine sa nu mai fac nimic. am vazut cativa medici carora le-am arata analizele mele, iar reactiile au fost de la: stai linistita nu ai nimic!, pana la: trebuie sa te operezi urgent! ca sa nu mai spun ca parca sunt in epoca de piatra. trebuie sa le sugerezi tu ca poate mai ai nevoie de o analiza, sa le aduci aminte ca mai exista si RMN si PET scan pe lumea asta…nu doar macelariile alea groaznice care se numesc sali de operatie si in care am impresia ca vor sa te bage cat mai repede.
in fine. a venit PET scanul in romania. uite: http://www.petctromania.ro
Comentariu de inda — 9 aprilie, 2010 @ 6:00 pm |
Draga Inda,
Parerea mea e sa trimiti actele tale acolo si sa vezi ce raspuns pimesti de la medic. Mai ramane si varianta sa astepti sa se aduca ecograful Siemens Acuson S2000 ABVS care este un mod neinvaziv si precis de diagnosticare. Gasesti mai multe detalii pe blog-ul http://www.hitechpedia.ro la sectiunea Medicina Viitorului. Siemens a adus primul PET CT in Romania si cred ca si aceasta analiza ti-ar fi benefica in elucidarea misterului diagnosticului exact. Din pacate este mult prea scump, insa sunt sigur ca un oncolog din Fundeni ar putea sa-ti prescie o trimitere. In orice caz, nu lasa pe nimeni sa se atinga de sanul tau fara aceste analize STANDARD in orice clinica civilizata.
Bafta mare !
Comentariu de dasanti — 10 aprilie, 2010 @ 7:07 pm |
draga liliana urmaresc cese intimpla cu tine de un an si 9 luni,,,,,de mult as fi vrut sa-ti scriu dar nu am indraznit,,,,si nici nu prea ma descurc pe net,,,doar putin,,,,oare ce este cu tine si cum te mai simnti? sint dintr=un sat din harghita si sint diagnosticata cu carcinom mamar,,,bineinteles sint operata ,,mastectomie totala,,chimioterapie si radioterapie terminata exact acum un an ,toate facute la tg mures.ma simnt bine asa dar nu sint sigura cu ce se intimpla cu mine! medici zic ca sint ok dar trec prin clipe groaznice,,,,incertitudine,frica si nesiguranta! am facut doar un singur CT in ianuarie si controale de singe si marcari tumorali si cam atit,,,,as vrea sa te intreb ca ar avea rostul sa merg in Turcia la acel centru prt. o investigatie?ptr. un control??am cunoscut niste prieteni din Turcia care m=au chemat dar nu stiu ce sa fac…te rog da=mi un sfat si cit m-ar costa! multa sanatate ,vindecare cit mai rapida si multumesc!
Comentariu de cioanca elena — 26 septembrie, 2010 @ 1:22 pm |
Buna ziua,
Imi pare rau ca raspund cu intarziere. Din pacate, din cauza problemelor de sanatate, inca nu pot utiliza in fiecare zi calculatorul.
Multumesc pentru intrebare, doamna Cioanca, ma simt destul de bine, in sensul ca merg spre vindecare, desi mai lent, dar, Doamne Ajuta! sper ca din ianuarie sau, hai sa zicem, macar din aprilie-mai anul ce vine sa ma pot intoarce la serviciu.
RMN-ul efectuat acum cateva zile releva faptul ca nu mai exista nici un rest de tumora cerebrala, deci totul a fost scos si nici, Slava Domnului! recidiva nu exista. Au aparut insa doua meningioame ca urmare a radioterapiei efectuate. Acestea, mi s-a spus, pot fi tratate cu GammaKnife. Doamne Ajuta! Mi-a aparut si un nodul pulmonar, care nu pare a fi de natura maligna dar care,oricum,trebuie urmarit.
Referitor la problema dumneavoastra va pot spune ca avand in vedere ca PET-CT reprezinta o modalitate superioara de investigare, mai buna decat CT-ul, sigur ca este bine sa incercati sa va investigati si cu PET-CT. Si nu numai la san. Daca tot veti ajunge sa faceti aceasta analiza este bine sa o faceti pentru intreg corpul. Nu stiu pentru partea cerebrala daca se face sau nu, sau chiar daca se face este bine de intrebat daca nu cumva este mai bun RMN-ul.
Si avand in vedere si starile prin care treceti, de nesiguranta, frica, neincredere in ceea ce spun medicii de aici, este bine sa mergeti la Anadolu pentru investigatiile de care aveti nevoie.
Pentru ca PET-CT exista si la noi in tara (in Bucuresti si parca mai exista si pe altundeva prin tara) dar stiu ca parca pe la inceputul anului trecut mi se spusese ca medicii romani inca nu au capatat experienta necesara interpretarii rezultatelor. Si chiar a fost o perioada in care medicii romani trimiteau rezultatele spre interpretare la Budapesta. Acum insa nu mai stiu care este situatia. In Turcia insa, la Anadolu, nu exista aceasta problema. Acolo au experienta necesara in investigarea cu ajutorul PET-CT. Acolo puteti merge cu incredere.
Ultima data cand am fost eu la Anadolu, in octombrie anul trecut, PET-CT-ul m-a costat cam 1.700 euro. Analizele de sange, din cate imi amintesc, au fost cam 500-600 de euro si nu mai stiu daca au intrat si markerii tumorali aici. Oricum, daca va hotarati sa mergeti, toate acestea le veti afla in prealabil de la cei de acolo. Iar pentru a afla toate acestea puteti lua legatura fie cu firma Vipmed, care intermediaza legaturile intre pacientii romani si spitalul din Turcia fie direct cu doamna translator de limba romana care se afla la Anadolu.
Pentru orice alte informatii, detalii de care ati avea nevoie va stau oricand la dispozitie, cu speranta ca pe viitor sa ma Ajute Dumnezeu sa pot raspunde mai repede.
Va doresc numai bine si Dumnezeu sa va lumineze! in calea pe care o aveti de urmat.
Comentariu de Liliana — 1 octombrie, 2010 @ 2:20 pm |
Buna Liliana, am găsit povestea ta după o căutare pe net despre Cyberknife. Te felicit pentru răbdare și voința de care ai dat dovadă. Eu sunt diagnosticată cu meningiom cerebral și coloana de 2 ani, am ținut sub observație până acum dar pe coloana a început să presteze .. mă voi opera in ianuarie la dl. Dr. Mindea și pe urmă s ar putea să merg undeva pentru tratamentul Cyberknife. Am văzut că nu ai mai postat demult, vroiam să știu cum îți mai este și dacă ai mai făcut alte intervenții. Toate cele bune. Aștept un semn de la tine.
Comentariu de Mărăcine Daniela — 26 decembrie, 2019 @ 9:20 pm |
draga liliana,am fost si eu operata in 2007 de tumora trompa stinga,am facut extirpare totala,din martie anul acesta a inceput sa ma doara axial partea dreapta de atunci am facut en analize si examinarii :ecografii,tc ,colonoscopie,si toate investigatiile i-mi dadeau diagnostice diferite,la ultimul irm facutpe 12 -11 2010 am aflat ca am un bloc adenomic(glanglion) dreapta,nu se stie de ce natura este. as vrea si eu sa stiu cum se poate ajunge la clinica din anadolu sau unde ai fost tu la tratament.te rog frumos sa-mi raspunzi caci sant disperata
Comentariu de davidescu — 17 noiembrie, 2010 @ 1:34 pm |
Incep prin a-mi cere scuze ca nu am vazut pana acum mesajul dumneavoastra, doamna Davidescu.
Din cauza problemelor de sanatate deschid mai rar calculatorul, asa incat, desi Dan m-a atentionat la timp pe mail asupra mesajului dumneavoastra, eu de-abia acum am vazut.
Da, la Anadolu am fost. Se poate ajunge acolo fie prin intermediul firmei VipMed fie luand direct legatura cu translatoarea de limba romana care se afla la Anadolu. Oricand aveti nevoie de informatii suplimentare va raspund cu placere.
Va doresc numai bine. Dumnezeu sa va Ajute!
Comentariu de Liliana — 8 decembrie, 2010 @ 2:19 am |
Buna Liliana, am citit cu interes povestea ta si iti admir curajul. Sotul meu a fost diagnosticat cu tumora pe creier in urma unui RMN. Am ajuns la Bagdasar Arseni si acum asteptam rezultatul CT-ului. Rezultatul de fapt este dar nu am reusit sa vb cu d-na Doctor la care a fost internat. Deoarece sunt ingrozita de posibilitatea ca sotul meu sa sufere de o astfel de boala as vrea sa stiu cum te simti acum, ce a mai urmat? Din ce am vazut din dec 2010 nu mai apare nimic de la tine. Sper ca Dumnezeu te-a ajutat si esti bine. Ma rog la Dumnezeu sa fii bine si sa primesc un semn din partea ta. Nu vreau sa cred ca nu exista solutii pentru aceasta boala. Refuz sa cred acest lucru.
Te rog raspunde-mi si spune-mi cum au mai decurs lucrurile.
Sa-ti dea Dumnezeu sanatate
Comentariu de alina — 16 noiembrie, 2013 @ 4:34 am |
Buna seara ! Ati reusit sa faceti interventia?
Comentariu de Marius — 16 februarie, 2018 @ 9:09 pm
ecograful Siemens Acuson S2000 ABVS – acest aparat va ajunge la sfarsitul lunii octombrie in Bucuresti la CLINIC MIRMED ASLAN -021.3110023
Comentariu de NICOL — 10 octombrie, 2011 @ 6:05 pm |
Va rog sa spuneti cu aproximatie,cati bani trebuie sa ai pentru a merge in Turcia sa te tratezi de cancer?
Comentariu de Manea Loredana — 20 octombrie, 2011 @ 5:23 pm |
35.000 euro in prima faza….
Comentariu de dasanti — 23 octombrie, 2011 @ 3:39 pm |
Salutari la toata lumea, vreau sa stiu si eu daca la clinica din Turcia se trateaza si tumorile pe creier. Are cineva idee? Rog raspuns in cel mai scurt timp deoarece decizia de a o opera pe mama depinde de alternativa din Turcia.
Comentariu de george — 12 ianuarie, 2012 @ 7:55 pm |
Nu va recomand Turcia pt a opera chirurgical tumorile pe creier..!
Dan Santimbreanu
Comentariu de dasanti — 14 ianuarie, 2012 @ 10:00 am |
Copilul meu de 6, 6 ani are o tumora in trunchiul cerebral – de 4, 08 / 4, 7 cm – unde imi recomandati sa merg cu el ? Am fost internati la Bagdasar pt aceasta probl., si pt hidrocefalie – i s-a pus dren si in rest ne-a recomandat Instit. Oncologic. Nu au riscat sa-i faca biopsie sau sa-l opereze, au spus ca poate deceda pe masa de operatie, tumora fiind necrozata in centru, vascularizata, intr-un loc greu de ajuns ? Ma intereseaza in tara sau afara? Ce stiti, unde as putea sa-l duc? Va multumesc mult.
Comentariu de Ana — 30 ianuarie, 2012 @ 6:02 pm |
Sergiu Stoica – Spitalul Budimex. E cel mai bun din tara si nu numai !
Comentariu de dasanti — 31 ianuarie, 2012 @ 2:29 pm |
va rog din suflet sa ma contactati.sunt in aceeasi situatie. tel 0728484894 va rog.
Comentariu de magda — 15 noiembrie, 2013 @ 2:11 pm
Buna ziua, as dori sa-mi spuneti cum pot lua legatura cu doamna Liliana Ilie, trebuie sa intru in leg cu dansa urgent, va rog ajutati-ma!
Comentariu de liz — 6 februarie, 2015 @ 11:28 am
va recomand sa vizionati filmul despre Dr Burzynski
multa sanatate si Doamne-ajuta!
Comentariu de Cornelia — 31 martie, 2013 @ 12:52 am |
Scuzati-mi anumite greseli de scris, acum le-am remarcat, sunt o mamica disperata 😦
Germania, Turcia sau Romania si la cine?
Comentariu de Ana — 30 ianuarie, 2012 @ 6:04 pm |
Ok, va multumesc.
Am citit pe net si intr-adevar este cel mai bun neurochirurg pediatru de noi;
Am o intrebare, am inteles ( de pe net) ca are studii universitare facute afara si ca pe sectie are aparatura moderna, vreau sa-mi spuneti daca este asa in privinta aparaturii. M-as bucura enorm.
Astept raspuns. Va multumesc mult pt informatii.
Comentariu de Ana — 31 ianuarie, 2012 @ 8:22 pm |
Va confirm. Are inclusiv neuronavigatie. Studii in Canada si Franta. Bafta !
Dan Santimbreanu
Comentariu de dasanti — 1 februarie, 2012 @ 11:40 am |
am luat leg. cu asist. dl. doctor Stoica si suntem trecuti pe agenda, urmeaza sa ne contacteze dl. doctor pt internare.
Comentariu de Ana — 31 ianuarie, 2012 @ 8:24 pm |
Va multumesc f mult, azi am primit tel. ca luni dim. suntem asteptati la spital, sunt asa de bucuroasa, este speranta mea, acest domn doctor … ceilalti m-au descurajat total 😦
Comentariu de Ana — 1 februarie, 2012 @ 5:24 pm |
Va rog daca stie cineva ce tratament pot lua (fiindca doctorii oncologi de la noi sunt ZERO ) pentru metastaza osoasa .Am facut chimioterapie 8 luni pentru cancer de san si am dat in metastaza la degetele de le maini si picioare,adica imi sunt amortite si imi dau o stare de disconfort cumplita.Nu ma doare nimic dar am o senzatie cumplita de neliniste si parca sunt staransa in chingi. Va multumesc Letitia fosta profesoara de istorie in varsta de 69 ani.
Comentariu de stamate nicolae eugeniu — 10 februarie, 2012 @ 8:04 pm |
cine poate sami dea numarul de telefon al asistentei domnului doctor neurochirurg ciubotaru
Comentariu de loredana — 7 noiembrie, 2012 @ 12:29 pm |
Buna ziua. Sper sa mai fie cineva pe aici sa ma poata ajuta cu un raspuns. Tatal meu are o problema neurologica, nu ii da nimeni de capat … Ne gandim sa mergem in Turcia… ar fi ultima speranta si ultimii bani. Am fost sfatuiti sa mergem la spitalul Yeditepe din Istanbul.. La Anadolu este foarte scump. Nu stim ce sa facem, incotro sa ne indreptam. Un sfat ?
Comentariu de Ana — 22 aprilie, 2017 @ 12:07 pm |
Pentru neurologie mergeti intai la http://www.braininstitute.ro e in Bucuresti si sunt foarte foarte buni. Nu mergeti in Turcia!
Comentariu de dasanti — 22 aprilie, 2017 @ 12:22 pm |
Buna seara ! Ati reusit sa faceti interventia?
Comentariu de Marius — 16 februarie, 2018 @ 9:11 pm |