Dasanti’s Weblog – Viata, sentimente, informatie

5 decembrie, 2018

Ajutor pentru Vladut…

Filed under: Uncategorized — dasanti @ 2:44 pm

Oameni buni!

Voi, prietenii mei si cei care ati fost ajutati la randul vostru prin intermediul blogului meu, va rog din suflet sa distribuiti acest apel umanitar de strangere de fonduri pentru un baietel de 6 ani.

Si sa si donati, oameni buni, pentru ca daruind veti dobandi! Mai ales acum, in luna marketing-ului, cred ca e uman sa ne gandim si la alte suflete si nu doar la familie sau prieteni.

Fix acum 10 ani incepeam sa luptam impreuna pentru un alt baietel de 6 ani, grav bolnav, care a devenit intre timp un adolescent sanatos. Iar cea mai mare bucurie o resimt atunci cand ma suna de ziua lui, de Sf Nicolae, si imi spune ca e sanatos si primul la invatatura in clasa lui.

Nu exista bucurie mai mare decat sa poti sa faci o schimbare fundamentala in viata cuiva! Va garantez acest lucru.

Va rog sa faceti aceasta schimbare si in viata lui Vladut!

Puteţi ajuta donând o sumă de bani în conturile de mai jos.

Conturile sunt deschise pe numele mamei:

Circiu Elisabeta Paula

Codul IBAN pentru contul curent deschis in EUR la UniCredit Bank esteRO29BACX0000003158410005

Codul IBAN pentru contul curent deschis in RON la UniCredit Bank esteRO56BACX0000003158410004

MAI MULTE DETALII: https://m.zf.ro/eveniment/apel-umanitar-vladut-copilul-6-ani-colegului-nostru-diagnosticat-neuroblastom-doua-tumori-plamani-nevoie-urgenta-ajutor-ajunge-operatie-tratament-clinica-israel-17751808

Documente medicale: http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/1/1481/10386/17751808/1/4406-001.pdf

Documente suplimentare medicale: http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/1/1481/10386/17751808/2/463373.pdf

3 comentarii »

  1. Buna. Am donat si eu 100 Ron pentru Vladut.Multa sanatate!

    Trimis din Yahoo Mail pe Android

    Comentariu de ioanpaula — 17 decembrie, 2018 @ 1:43 pm | Răspunde

  2. Buna am si eu mama. Bolbava de inima si de plamani am avea Si noi nevoie de ajutorul dvstra domnu dansanti cum as putea lua legatura cu dumneavoastra va rog frumos din suflet nubeste timp ptr a lua din timp are o saptamana n de zile in care se chinuie macar sa atipeasca dar din cauza inimii si a plamanilor Nu poate inchide macar un ochi va rog sa intram in legatura are nevoie de €24000 de euro ptr a face transplant la inima va rog ptr nunele lui dumnezeu sa interveniti dumbeavoastra cu donatii ptr ai salva viata mamei mele

    Comentariu de Sia Larisa Lunca — 8 noiembrie, 2022 @ 8:53 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Blog la WordPress.com.