Dasanti’s Weblog – Viata, sentimente, informatie

5 Martie, 2015

Bine ati venit pe blogul meu!

 

 

Ma numesc Dan-Andrei Santimbreanu. Unii imi spun Dasanti. Acesta este un blog care a luat nastere in anul 2007, cu putin inaintea Nasterii Domnului! In acel an am primit o lectie de viata…

Acest blog isi propune sa ofere informatii celor incercati de afectiuni care tin de domeniul neurochirurgiei, sa ofere instrumente de comunicare celor care nu stiu sau nu pot sa-si comunice problema si sa ii ajute pe acesti oameni sa isi cerseasca dreptul la viata, drept care ar trebui garantat de Constitutia Romaniei si de Carta Drepturilor Omului.

In meniul din dreapta gasiti mai multe sectiuni, sectiuni care alcatuiesc inima acestui blog:

AU NEVOIE DE AJUTOR ACUM – daca doriti sa ajutati un caz urgent

POVESTI DE SUCCES – povestile de succes ale unor pacienti operati atat in Romania cat si in strainatate

POVESTI TRAGICE – povestile de succes ale unor pacienti operati in Romania

PACIENTILOR LE RECOMAND – link-uri catre cele mai documentate site-uri, filme, contacte de clinici si multe alte informatii utile

SFATURI SI INFORMATII UTILE – link-uri catre cele mai documentate site-uri, filme, contacte de clinici si multe alte informatii utile

DOWNLOADS – documente importante atat pentru tratament cat si pentru strangerea de fonduri

Mai jos gasiti povestea mea…

Dupa zeci de cazuri rezolvate si dupa tot ce am depasit in acesti ani, am ajuns la o singura concluzie:

NIMIC NU E INTAMPLATOR SI NIMIC NU ESTE POSIBIL FARA DUMNEZEU!

Blog la WordPress.com.

