Dasanti’s Weblog – Viata, sentimente, informatie

3 Iulie, 2014

Fara 30 de lei din partea ta, o sa ORBEASCA in trei saptamani !

Filed under: Eterna si fascinanta Romanie,Viata — dasanti @ 8:27 pm

UPDATE: Salutari de la Dl. IVAN.

OPERATIA A FOST UN SUCCES!

Tumora a fost scoasă integral iar vederea la ochiul stâng s-a îmbunătățit! Din pacate in urma operatiilor anterioare pe partea dreapta au aparut niște calcifieri care nu ii mai permit ochiului drept sa isi revina.

Familia IVAN va multumeste pentru ca nu l-ati lăsat pe acest om sa orbeasca definitiv!

wpid-20140725_162040

 

 

TREI SAPTAMANI

Din pacate atat mai are de „vazut” domnul IVAN…

M-am intalnit cu el si familia lui la Brain Institute (www.braininstitute.ro) si imediat dupa consultul acestuia la Dr. Sergiu Stoica am discutat cu ei optiunile pentru rezolvarea unei probleme care ii macina de ani de zile.

Domnul Ivan a mai fost operat. Banuiesc ca va imaginati unde si de catre cine insa nu o sa mai intru in detalii, nu de alta dar le-as mai da ocazia si altor mediocrii sa imi trimita notificari prin executor judecatoresc.  Dar sa revenim…

Dl. IVAN are o tumora hipofizara secretanta iar Sergiu Stoica i-a spus ca trebuie operata urgent.

Avem din pacate inca o never-ending story. Un pensionar care a muncit toata viata, la aceeasi intreprindere precum sotia sa nu isi permite operatia de 20.000 de RON. Operatii gratuite (fara sa incluzi spaga nerambursabila si nefiscalizata) a mai facut. Fara de folos cu toate ca au fost folosite tehnici de ultima generatie (again, NO COMMENT).

Si a ajuns in acest impas. Ori face rost de douzeci de mii ori pa la revedere… se stinge lumina…

Mi-am propus sa strang acesti bani pana pe 25 iulie cand Dr. Sergiu Stoica are primul loc liber pentru operatie de tumora hipofizara prin abord transfenoidal in echipa cu Dr. Mocanu (carora le multumesc pe aceasta cale pentru fumoasa colaborare pe care o au cu acest blog de neurochirurgie). De asemenea tin sa ii multumesc lui Ionut Patrahau pentru sustinere si pentru tot ce a facut pentru cei peste 1700 de pacienti operati la Brain Institute din ianuarie pana in prezent.

Avem trei saptamani sa strangem acesti bani. Reteta? Faceti o diminuare a numarului de tigari fumate, daca sunteti fumator, a numarului de halbe de bere savurate la terasa, daca sunteti microbist/amator de bere, si lista poate continua…

Cum eu m-am lasat recent de fumat am sa donez eu primul suma de 500 de RON care reprezinta o parte din economiile facute de cand am intrerupt acest viciu. Nu este necesar sa va opriti, puteti sa donati si fara sa faceti pasi atat de hotarati, insa cred ca cel mai important lucru este sa ii salvam acestui om vederea.

Inchideti ochii pentru 30 de secunde si incercati sa va deplasati prin camera. In prealabil indepartati orice obiect casabil din zona. Ati incercat? ASA O SA FIE VIATA DOMNULUI IVAN DACA NU IL AJUTATI. 30 RON + 30 RON + 30 RON…. si vom reusi sa strangem suma pentru operatie.

Pentru ca am avut destule surprize neplacute in ultima vreme m-am hotarat sa strang eu banii pentru operatie in contul meu personal urmand ca apoi sa fac plata catre Brain Institute. Cele peste 500 de cazuri ajutate cred ca sunt in acest moment garantia Dumneavoastra ca banii vor fi folositi pentru operatia acestui caz iar transparenta atat a donatiilor cat si a platilor ma caracterizeaza si acestea vor putea fi urmarite in acest post de pe blog.

Pentru donatii datele mele bancare sunt urmatoarele:

DAN-ANDREI SANTIMBREANU

IBAN RON: RO69PIRB4259625781001000

PIRAEUS BANK SUCURSALA DR. FELIX (Se pot face depuneri la orice sucursala Piraeus Bank sau se poate face un transfer bancar.)

De asemenea pentru cei care vor sa doneze lansam in premiera o campanie de strangere de fonduri folosing serviciul M-PESA.

Numarul meu de telefon pentru serviciul M-PESA este 0726673966 si trebuie mentionat numele meu: DAN-ANDREI SANTIMBREANU. Cu aceste informatii va puteti duce la cel mai apropiat partener M-PESA cu buletinul de identitate si veti putea transfera bani instant in contul meu. Va puteti face astfel un cont de fapte bune si il veti putea folosi de fiecare data cand cineva are nevoie de ajutor si va decideti sa il ajutati.

Sper ca Vodafone Romania sa vada acest mesaj si sa creeze un sistem pentru astfel de strangeri de fonduri pentru cazuri sociale, fara comission de retragere sau de transfer sub o platforma de CSR. E o idee pe care le-o dau gratuit, parte din conceptul noului meu proiect Dasanti Public Inceptions. Dar aceasta este alta poveste. Numerele scurte de SMS pentru donatii valabile in toate retelele sunt extrem de greu de obtinut si cred ca acest serviciu nou de plata prin telefon mobil, disponibil din pacate in acest moment doar utilizatorilor Vodafone Romania (abonati si utilizatori de cartel Pre-Pay) sa mai rezolve din problemele cu care se confrunta cei condamnati sa isi cerseasca sanatatea pe internet.

Mai multe informatii despre despre serviciul M-PESA gasiti la http://www.mpesa.ro sau descarcand un pdf aici: m-pesa-alimentare-retragere.

Acestea fiind spuse anexez documentele medicale ale domnului IVAN cat si povestea lor, scrisa de fiica lui.

Va multumesc si sper sa ma puteti ajuta sa ii dam acestui om sansa sa nu sfarseasca in intuneric !

 

 

Dan-Andrei SANTIMBREANU

 

Familia IVAN

Familia IVAN

DOCUMENTE MEDICALE

Scrisoare Dl. Ivan

IMG_0007 Buletin Identitate

ARHIVA DOCUMENTE MEDICALE IN FORMAT ZIP

 

 

 

 

 

 

18 comentarii »

  1. Pana acum s-au strans 2581 RON din transferuri bancare si 110 RON prin serviciul M-PESA. Va rog frumos sa mai popularizati cazul. Pana pe 25 trebuie sa strangem 20.000 de RON.

    Comentariu de dasanti — 8 Iulie, 2014 @ 1:52 pm | Răspunde

  2. Dragilor, astazi am mai facut niste operatiuni bancare pentru domnul IVAN.

    Am mai depus banii primiti prin mandat postal de la familia Valcu din Breaza.

    Am incasat prin Western Union suma de 20 USD de la Ema Lacraru din SUA, cea mai veche donatoare a blogului.

    Si… dezamagit un pic de faptul ca nu reusim sa strangem intr-un ritm mai rapid suma, am decis sa mai donez personal inca 2.000 de RON, bani care imi veneau astazi dintr-un depozit in lei, deschis tot la Piraeus Bank.

    Astfel, astazi 14 iulie, in cont sunt putin peste 7.600 de RON. Sper ca in acest ritm peste 11 zile sa pot sa virez banii catre BRAIN Institute, in speta cei 20.000 de RON.

    In post-ul prin care am anuntat campania am incarcat si toate documentele justificative.

    Va multumesc inca o data pentru ca il ajutati pe acest om!

    Comentariu de dasanti — 15 Iulie, 2014 @ 11:07 am | Răspunde

  3. Si acesta este post-ul de pe Facebook prin care am anuntat Campania si unde gasiti toate documentele justificative.

    Cu putin noroc si cu multa generozitate din partea voastra pe 25 Dl. IVAN o sa fie in sala de operatie!

    Dasanti

    Comentariu de dasanti — 15 Iulie, 2014 @ 11:08 am | Răspunde

  4. daca ai un cont de paypal as dona cu drag.

    Comentariu de mada — 15 Iulie, 2014 @ 8:27 pm | Răspunde

    • Din pacate nu am… Nu cunosti pe cineva din Bucuresti care sa incaseze de la tine si sa mi-i dea cash sau prin transfer bancar?

      Comentariu de dasanti — 15 Iulie, 2014 @ 8:30 pm | Răspunde

  5. As vrea si eu sa ajut, dar as putea doar cash. Sunt din Bucuresti, poate reusim sa ne vedem cumva.

    Comentariu de kcarla23 — 15 Iulie, 2014 @ 9:52 pm | Răspunde

    • Sigur. Eu sunt liber oricand. Sa imi spuneti unde trebuie sa vin.

      Comentariu de dasanti — 15 Iulie, 2014 @ 9:55 pm | Răspunde

  6. Reblogged this on No. 14 plus minus and commented:
    Stimati cititori,
    Domnul despre care veti citi are nevoie de o suma mica de bani, dar care ii va schimba viata complet. Cred ca ne putem mobiliza si sa dam o mana de ajutor, fiecare dupa puterile sale!

    Comentariu de no14plusminus — 17 Iulie, 2014 @ 12:28 pm | Răspunde

  7. Am repostat aici http://no14plusminus.ro/
    Vom ajuta si noi dupa puterile noastre.

    Comentariu de no14plusminus — 17 Iulie, 2014 @ 12:29 pm | Răspunde

  8. Am donat si am transmis link-ul si altor persoane apropiate. Este de apreciat initiativa. Toate cele bune!

    Comentariu de Florin17 — 17 Iulie, 2014 @ 3:12 pm | Răspunde

  9. Pana astazi 17 iulie 2015 ora 16.13 s-au strans 11.000 RON in contul de la PIRAEUS BANK si 130 de RON in contul de M-PESA. De asemenea am mai primit astazi suma de 500 de RON primiti cash de la Silvia Velicu si de la sora ei! Va multumim tuturor pentru ajutor si va rugam sa ne ajutati in continuare cu p o popularizarea cazului.

    Dasanti

    Comentariu de dasanti — 17 Iulie, 2014 @ 3:15 pm | Răspunde

    • Care mai este situatia? S-au mai strans bani?

      Comentariu de cristina — 21 Iulie, 2014 @ 4:50 pm | Răspunde

      • Pana astazi 21 iulie 2014 ora 20.00 s-au strans 12.450 RON in transferuri sau depuneri in cont, 500 RON cash pe care ii depun maine si 174 RON in contul M-PESA. In total 13.124 RON.

        Va multumim pentru donatii si sprijin!!!

        Comentariu de dasanti — 21 Iulie, 2014 @ 7:29 pm

  10. Astazi 24 iulie dl. IVAN a sosit la Bucuresti pentru internare. A facut toate analizele si maine la 7 dimineata va intra in operatie. A discutat cu medicii s-a minunat de conditiile din spital, mi-a repetat de 100 de ori ca nici nu visa sa reuseasca sa se opereze aici si ca va multumeste VOUA care ati facut acest lucru posibil!!! Este extrembde increzator in medici si spera ca acestia ii vor putea salva vederea care in ultimele saptamani s-a deteriorat constant. Si eubsper ca toate aceste eforturi sa se concretizeze intr-un miracol si vederea sa ii fie salvata alaturi de o rezectie totala a tumorii. Maine seara sper sa revin cu vesti bune.

    Va multumim inca o data pentru sprijin!

    Comentariu de dasanti — 24 Iulie, 2014 @ 10:28 pm | Răspunde

  11. Salutari de la Dl. IVAN.

    OPERATIA A FOST UN SUCCES! Tumora a fost scoasă integral iar vederea la ochiul stâng s-a îmbunătățit! Din pacate in urma operatiilor anterioare pe partea dreapta au aparut niște calcifieri care nu ii mai permit ochiului drept sa isi revina.

    Familia IVAN va multumeste pentru ca nu l-ati lăsat pe acest om sa orbeasca definitiv!

    Comentariu de dasanti — 25 Iulie, 2014 @ 5:59 pm | Răspunde

  12. Buna ziua ,tuturor!!

    Sunt foarte bucuroasa🙂 pt ca tatal meu a reusit sa faca operatia mult asteptata,intr-un spital cu niste conditii la care nici nu visa, o operatie realizata cu succes , de un medic extraordinar ,Dr. Sergiu Stoica , o operatie despre care Dr Ciubotaru -Spital Bagdasar Arseni , spunea ca e imposibila…

    Multumim din suflet , Dr. Sergiu Stoica ,pt profesionalism si dedicatie in meserie , Dr. Bogdan Mocanu si intregii echipe care a participat la aceasta operatie !

    Va multumim din suflet VOUA , celor ce ati participat prin donatii, mai mult sau mai putin , fara VOI , cu siguranta nu am fi reusit !!

    Si nu in ultimul rand , multumim cu drag si recunostinta , unui om minunat – Dan Santimbreanu , care s-a implicat intr-u totul , pt ca acest caz sa fie dus la bun sfarsit . Sa fii sanatos si sa ai o viata fericita , pt ca meriti !!!

    Multumim lui Dumnezeu ,multumim tuturor, sa fiti sanatosi , bucurosi si intotdeauna , mai inainte de toate Suflete Nobile !

    Cu recunostinta deplina , Roxana Ivan , fiica pacientului Ivan Constantin.

    Comentariu de Roxana Ivan — 26 Iulie, 2014 @ 10:49 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

